Legend Zero Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Mine has Minato but the cloud part I completly made out of no where. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protoman Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 what are you talking about? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GHawk Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Mine has to be teh randomist of all. ~Veemon~ come on. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larxene Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Veemon is a Digimon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protoman Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 okayyy. Akward. Next subject please. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larxene Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 We're discussing originality of usernames Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protoman Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 okay and mine? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larxene Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Better than most of the other people here But I still have the most original so far Link to comment Share on other sites More sharing options...
GHawk Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 How is your most original. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larxene Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Because I made it up entirely I didn't take anything from an anime Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protoman Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Well it kinda is no one would choose that. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GHawk Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Well then fine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TobitoXIII Posted September 3, 2008 Author Report Share Posted September 3, 2008 I'd have to say jam 3's is pretty good. It's his Initials and he's the 3rd in his family with that name. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protoman Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 yeah but still.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aashar Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 My name Means "Power of ten". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protoman Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 mine means... I'm not sure what it means. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aashar Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 What is your name? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protoman Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 my real name? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aashar Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Yes thats what I mean. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protoman Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 My real name is jsut a name. Its Jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
GHawk Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 My real name is Nathan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaman3 Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Mine's Aaden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aashar Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Mines Aashar and The ladies call me Aashie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legend Zero Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Seems Jacob is a popular name cause thats mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TobitoXIII Posted September 3, 2008 Author Report Share Posted September 3, 2008 Feh. I've got an unpopular name. Evan....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.