+Jono Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Mine is so fail it will burn your eyes. No joke. But I have no camera so I can't take a pic. Sorry. Just compare it to this, but slightly neater (I think):Done in paint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikachu Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 you iz kiddingcompare it with mine O.O lolp.s age Ashje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber Altair Posted September 24, 2008 Author Report Share Posted September 24, 2008 Static, it can't be worse then mine. I'll get a scan with my "regular" handwriting. A nightmare =P Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoW Maker Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 plz rate on a scale of 1-EPICÂ What did you expect? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber Altair Posted September 24, 2008 Author Report Share Posted September 24, 2008 a better choice of colors to begin with... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spire Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 I always write as neat as I can. I can never write fast because of it. I'll try to get one up of mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiff! Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 i always write fast.i can never write neat because of it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basherbelding Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Here is mine! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jericho Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 If only I had a scanner. Then I would put a handwriting sample up. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basherbelding Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 I used my mobile! Link to comment Share on other sites More sharing options...
End Of The Abyss Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Okay. My handwriting:Â Link to comment Share on other sites More sharing options...
Death Metal Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Webcam broke but here is a basic outline of what minez looks like:Â Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Jono Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 you iz kiddingcompare it with mine O.O lolp.s age Ashje? Guess. I'll give you a clue, it's under 1000.^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frlf Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Â Its better in real life tough :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber Altair Posted September 25, 2008 Author Report Share Posted September 25, 2008 lol, mobiles people. I find it hard to believe that you might not have a mobile with a camera... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikachu Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Be pwned by this epic writing! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber Altair Posted September 25, 2008 Author Report Share Posted September 25, 2008 =OÂ *pwned*Â better then mine XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikachu Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 you gotz pwned O.Oglad you admitted....anyone better than mine? *posts handwriting contest* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jericho Posted September 27, 2008 Report Share Posted September 27, 2008 I could probably just take a picture of my handwriting, couldn't I. I feel like a complete moron. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikachu Posted September 27, 2008 Report Share Posted September 27, 2008 ....scan my friend....and no, morons have complete moronic handwritingmine is Pikachutastic XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kizzi Posted September 27, 2008 Report Share Posted September 27, 2008 Scanning directly into Paint =/= Best idea ever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basherbelding Posted September 27, 2008 Report Share Posted September 27, 2008 Cool writing! ;) :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikachu Posted September 27, 2008 Report Share Posted September 27, 2008 Be pwned by this epic writing!as said XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basherbelding Posted September 27, 2008 Report Share Posted September 27, 2008 Look, whats its written on some paper with letters on behind it lol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikachu Posted September 27, 2008 Report Share Posted September 27, 2008 ...*looks* loli was lazy...what do u expect? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.