Guest Tiger Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 [spoiler=My Desktop] Shared computer. All my s*** is in the folder titled "KPS." At least It's MY background though. :D Nice Background ^_^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akira Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 [spoiler=Here's Mine] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slash Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 I updated mine same wallpaper as Faint. [spoiler=My Newest Wallpaper] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luna Lovegood Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 I updated mine same wallpaper as Faint. [spoiler=My Newest Wallpaper] It's the smile... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slash Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 I updated mine same wallpaper as Faint. [spoiler=My Newest Wallpaper] It's the smile... I know When I saw it, I had to have it XP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikachu Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 [spoiler=Here's Mine] Sexy chick lover population +1But lol, I expected someone like J-Max or SOS Haruhi to have that wallpaper XD but nice! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DSS Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 yeah my new wallpaper lol i love this artowrk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiger Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 I updated mine same wallpaper as Faint. [spoiler=My Newest Wallpaper] Great desktop! PM me the link to it! I think I'll use it XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
The One To Win Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 [spoiler=My desktop Background] Fishes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obi-wan Cannoli Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Made by me I'm going to change that soon. Pretty damn big. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiger Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 [spoiler=My desktop Background] Fishes! Great desktop :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazer Yoshi Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Cool, eh? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KAJN Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 [spoiler=Chocolate] Lol! Nice :D Thank you =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Ruby Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 [spoiler=Oh Yeah] ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
.:|Fallen|:. Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 [spoiler=Mine] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikachu Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 ...They're all goodBut Audi R8 background > all Link to comment Share on other sites More sharing options...
Death Metal Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 [spoiler=Oh Yeah] ;) There is no way in hell Sora is getting out of there in one piece =P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasu Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 [spoiler=HERE!!!] If doesn't work...http://img262.imageshack.us/img262/9387/wallpaperfd5.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whitey Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 [spoiler=Oh Yeah] ;) Kingdom Hearts is Epically For The Win.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kizzi Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 [spoiler=WARNING, LARGE] I can't upload an image of the other background on my desktop because the file is too large (MB-wise) for every uploader I've seen. Oh, and some of the icons are hard to read. :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber Altair Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Holy sheet, I want Illi NAO. where did you get it =\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kizzi Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Holy s***' date=' I want Illi NAO. where did you get it =\[/quote']www.googleforidiots.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber Altair Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 >.> I meant the torrent, share it XP I couldn't find one on isohunt =\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larxene Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Akira has the smexiest wallpaper x3 I wants it D: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber Altair Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 i had to uninstall DesktopX so this isn't exactly how my desktop looks =\ It usually has fancy sheet around the screen =D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.