Nero™ Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 So i need a ycm member to 1 on 1 me here are rules[spoiler=rules]no SPAMMINGno FLAMINGDont say bad things about other users cardOnly I will post cardsFirst to 6 votes wins [spoiler=point + reps]56 points + 1 repwinner pays loser Theme= Warriors = effectsSorry contest does not end on the 8th just stickng to 6 votes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 I accept your 1-1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nero™ Posted November 5, 2009 Author Report Share Posted November 5, 2009 Ok posting starts now only use one card Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Ok posting starts now only use one cardOK. Ill post my Card later. It needs to be Warrior effect monster right?I think yes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 My Card:All Monsters you control (exept this card) cannot be targeted by cards effects. Once per turn by paying 1000 Life Points you can destroy 1 card on the field. During your Stabdby Phases pay 500 Life Points (this is not optional). If your Life Points are 1500 or less destroy this card. If this card is destroyed Special Summon 1 Warrior or Reptill-Type from your hand and, by halving it's ATK points inflict that amount to your opponent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nero™ Posted November 6, 2009 Author Report Share Posted November 6, 2009 Ok heres my cardVoting starts now Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 So post the cards on the main post.Or you want me to create a Thread and post the Cards myself? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admiral Tim Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Mig8 = underpoweredPlasma = Overpowered my vote goes to mig8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Mig8 = underpoweredPlasma = Overpowered my vote goes to mig8I don't find it OP???MIG81-0DHPlasma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nero™ Posted November 6, 2009 Author Report Share Posted November 6, 2009 Mig8 = underpoweredPlasma = Overpowered my vote goes to mig8Thanks for voting MajortimDHPlasma the code dosent work so just leave it its fine [:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 You now.No prob.I just wanted it to be more simple.Bu it's OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flash Flyer - Sakura Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 I vote mig8 b/c he has fewer spelling/OCG errors and plus I feel that it is balanced Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 2-0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ornithopter Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Both cards have some OCG errors...Mig8 card has a better pic, but his card has a too simple effect.Vote to DHPlasma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 2-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-DOOM Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 My vote goes to DHplasma because i don't like mig8's pic and the effect is boring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 2-2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
To-Chi Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 My vote goes to Mig8 for less OCG errors, though still a few, despite a generally duller effect. It's more balanced, too, though DHPlasma's isn't terribly OP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 3-2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zelda Hero 1 Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 My vote goes to mig8, DHPlazma's card is way too overpowered Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 4-2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nero™ Posted November 7, 2009 Author Report Share Posted November 7, 2009 4-2 now DHPlasma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nero™ Posted November 7, 2009 Author Report Share Posted November 7, 2009 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Wright~ Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 Plasma's is OPed, but cooler. My vote goes to him. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Skull Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 4-3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.